Начало » Ех тея Тя и Той » Стока за продан

Стока за продан

Day by day

ноември 2006
M T W T F S S
    Дек »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Или защо някои хора си мислят, че в сайтовете за т.нар. запознанства трябва да третират жените като стока?

Не отричам, че си прекарвам по-голямата част от ежедневието пред компютъра, това ми е работата все пак. Не отричам също, че постоянно се разсейвам с чаткане – не защото не ми се работи, просто така ми минава по-бързо деня като разменям реплики на почивки с приятни ми люде. Има и моменти, в които трябва да вися в офиса без да имам работа, тогава се отдавам с пълна сила на безсмисленото чатене – ей така, за спорта, пък и винаги може да попаднеш на интересна гледна точка, мироглед или човек…

Та, безсмисленото чатене се случва обикновено в специално предназначените за целта говорилни или сайтове за запознанства или където ми падне, но се случват доста „странни“ – поне за мен – неща 🙂
Като добро момиче съм си сложила снимка и съм се описала старателно какво представлявам – такива са изискванията просто. Не че е задължително да ги спазваш, но като си чатя с някой, ми е по-комфортно като знам как изглежда и не за друго – но държа на това, откакто ми се случи неколкократно да чатя с клиенти, без да го знам, както и с шефа веднъж :))))))

Може ли обаче някой да ми обясни защо 95 % от мъжете влизат на подобни места с твърдото убеждение, че всички жени вътре просто търсят компания в леглото?! И ако не първата, то втората реплика носи сексуално послание? Ама моля Ви, какво си мислите? Че една жена не може да си намери мъж за изчукване? Ами, теоретично погледнато, пък и статистически – почти няма мъж, който да откаже на жена, ако тя му предложи. И пак така статистически – всеки втори мъж (ако не и всеки първи), ще получи отказ при такова директно предложение от негова страна.

То е ясно, че всеки се стреми да стигне до там, но моля Ви, жената има нужда от ухажване, от малко разговор, от атмосфера … на нас не ни става просто от мисълта, че се събличаме :))))) Или съвсем на кратко – жените обичаме „мъжете да ни се мажат на филии” (кавичките са, защото цитирам едно другарче). Та моля Ви, сайтовете за запознанства не са публичен дом, където жените се предлагат за продан или безплатно…

Всеки да си търси пътя – лошо няма – но да проявява поне грам интелект и уважение към човека насреща!

Вашият коментар

