Начало » Ех тея Тя и Той » Изповедта на един мъж…

Изповедта на един мъж…

Day by day

декември 2006
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Ще ти кажа:

Аз не съм грубиянин… Всъщност съм изтънчен човек, който може да рисува, за сметка на това пея фалшиво, ловец на змии (моята голяма слабост), спортувам, имам семпли познания по химия, физика, оптика (като рожба на предходната). Мога да разкажа за еврейският пръст в деструкцията на хората хи-хи….

За темата: по незнайни причини съм писал дипломна работа за фотоапарата… светлината… уловеният мъж… живият поглед (по ирония на съдбата все еротично гледаща жена, много красиво същество но само според мъжете с тестостерон)….. грима…. очната линия ….. спиралата… крем пудрата…. перманентния грим…. Накрая излиза това, което жената иска да е дори когато се събуди …… и завинаги…

Мойта снимка е ужасна… представлява едно момче, което се дуе…ха хах…

Искам да събудя може би иронията на жените перфекционистки… които нямат и едно ръбче на маникюра си… с впечатляващи снимки… изискано поведение… които и дори когато си изпуснат кърпичката на улицата, я вдигат със прелестно и артистично движение…. което не убягва и на ни един заобиколен самец.

Винаги съм обичал да провокирам.. Защото ако всичко е апликация…. как ще тормозим подсъзнанието си… Все пак не забравяй, че аз съм само един трениращ, и то в спорт, в които плоското поведение е почти гарантирано… Затова и снимката ми е не на място…. Защото нямам стил… и не знам как се постига…. Наистина….не се шегувам….. Не мога да кажа кое е по-стилно…. арт картината на Луис Райо, която ни отвежда в еротичното съвършенство на готическото и мрачно подсъзнание … или заснемането на група клечки в природата… И двете могат да направят сума аспирации в мозъка на така наречения творец… Но ти не се вслушвай в небивалиците ми….по скоро продължи по линията която си тръгнала…. Тя е изтънчена и загадъчна….. Но все пак е в едно направление…. За да получиш друго трябва да използваш призма, плоско огледало…. Или лупа на Фраунхофер…ха хах…

Много бързо си извади заключение за мен, сега ще хвърля някои разкрития свързани с мене и моето инфо.

Даааааааааааа. Повечето жени накратко обобщават, че мъжете с мускулчета по тях са глуповати, напълно съм съгласен, ноооооо никога недей да съдиш по снимката за вероятен изход от даден разговор, защото мускулите не са никакъв пътеводител за душевния заряд на един човек. Пред теб стои събеседник, който е напълно потресен от глуповатия формат в които се развива човешкия бит и логика. Не мога да не погледна с лека ирония над всичко и над себе си, като частица от задълбочаващия се абсурд. Когато хукнах да ти пиша нямах намерение да те свалям, исках само да си поговорим, ноооо ти реши че момче с подобна визия е с големи кухини в главицата. Наистина, когато се забавлявам, все едно че си режа главата, защото тогава човек трябва да е непринуден и без глава, за да го раздруса щастието по-качествено. Какво имам на раменете, дори аз не знам. Завършил съм физика и я напълних с доста излишни неща, а можеше вътре да влезнат по-семпли общочовешки клипове, които да ми помогнат да живея по-пълноценно и да се грея на много по простовати нещица. Хората като същества сме невежи и егоисти в широкия смисъл на думата, нуждаем се от относително малко, а животинското в нас ни кара да завладяваме много и излишно. Най-страшното наказание за всеки човек е да не разбере нищичко от глупавия си и разточителен стремеж, но ти не ме слушай купи си дрешки и козметика, повечето жени така се чувстват хи-фи. Зад барикадата на приятната си външност и подхранвайки нарцисизма и лабилното си его, всички представителки на така наречения нежен пол се чувстват най-комфортно, а подобни философски словореди ги стряскат и правилно. Аз също съм безсилен да се поясня по тези толкова тежки за отговор дилеми, поради чудовищния им субективизъм и мистерия, но знай, че философията е единствена, която се ровичка в хорското безсилие, а смирения човек е единственото разумно решение и алтернативи едва ли съществуват!!!!!!!!

И недей да ми правиш разбори и трактовки за това колко глупаво си подреждам мислите, защото именно в непринуденото им изстрелване се крие неподправеното им очарование…………

С уважение,

Георги Иванов (едно глупаво момче)

P.S. Нямам намеса нито в стила на изказ, нито в думите, признавам само, че пооправих малко правописни грешки и пунктуация, защото човека не зачита особено главните букви и запетайкити, а в бързината имаше и някоя и друга правописна грешка, все пак той е физик, а не филолог.

Коментар по написаното нямам… Освен че се чудех в коя категория да го сложа това словоизлияние. Иначе определено си струва четенето.

Вашият коментар

