Начало » Ех тея Тя и Той » Той се е изплашил… ами и мен ме е страх

Той се е изплашил… ами и мен ме е страх

Day by day

декември 2006
П В С Ч П С Н
« Ноем   Ян »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Това беше нещо, което ползвах за друг коментар, но иначе ужасно много ми харесва. Става въпрос за неосъществените връзки – тези, които започват и стигат до никъде и просто всеки си тръгва по пътя; тези, които за две-три преки сте заедно и после се оказва, че сте в различна посока.

Та – той – принцът: „Просто се е изплашил… Мъжете се страхуват от много неща. От силни чувства, отговорност, ангажименти и липсата им, от твоята красота, от евентуалните си конкуренти за теб, от мисълта, че не ти съответства, от своята сексуална несъстоятелност, просто от теб, като супер-жената в живота му! „Това е прекалено силно за мен“ – с тези думи много мъже изтриват от паметта на мобилния си телефон жените, които много са им харесали. Ако тази формулировка ти харесва, можеш да я използваш като обяснение за всички свои неосъществени връзки.”

А аз – принцесата – също се страхувам… от силни чувства – защото от тях боли; от отговорност – защото си имам достатъчно други задължения, от ангажименти или липсата им – защото не ми се отваря свободно пространство за нещо, в което не съм сигурна, че искам да е там, от евентуалните конкурентки, от мисълта, че не си подхождаме, от мисълта, че не го познавам достатъчно; от мисълта, че не знам какво очаква от мен… просто от всичко… Това е прекалено много за мен – не силно, просто прекалено различно, прекалено опитващо се да ми влезе под черупката … прекалено опитващо се да ме промени едва ли не… да започнеш да мислиш не за „аз”, а за „ние”… и получаваш репликата „Като ти домъчнее за мен, обади се” – хубав финал! Коварно, но готино. Така никой не носи отговорност…

В крайна сметка – за резюме – който го е страх от мечки, да не ходи в гората : )))

Вашият коментар

