Начало » Ех тея Тя и Той » Защо бракът убива сексуалното желание?

Защо бракът убива сексуалното желание?

Day by day

януари 2007
M T W T F S S
« Дек   Февр »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Разговор с неколцина приятели (не приятелки, подчертавам) ме накара да се замисля. Така се завъртя темата, че те вкупом – първо с половин уста – а после чистосърдечно си признаха, че в следствие надяване на брачния хомот, сексуалният им живот със законната половинка рязко е окуцял. „Ми то с жената го правихме миналия месец, а тя сега ми рече – веднъж в месеца, пък може и по-рядко” – каза единия. „А преди не беше така, като бяхме гаджета, нямахме насита.”

Та се замислих аз дали и защо с изминаването на определен семеен стаж въпросният сексуален живот започва да куца. Ама за какво тогава ги пишат тези книги в стил „как да направим жената щастлива” и „мъжът и жената интимно” (май така бяха?), като вероятно проблема е на друго място.

Въпросната двойка изглежда много щастлива, дори на мен ми изглежда, че много се обичат и признанието на мъжката половинка за сушата в леглото ме изненада особено силно. Но то това е като правилото на хубавите обувки. На мен ми стоят добре и вие ги харесвате, обаче всъщност не знаете къде точно ме убиват, нали?

Зачудих се къде е изхода от ситуацията. Питаха ме какво е по-добре: проститутка или любовница? Защото „човещинката” си иска нейното все пак. Ами аз не знам кое е по-добре, но не бих се радвала, ако моят мъж тръгне по проститутки (дето ще харчи излишни пари за тях, по-добре да ги ползва за нещо по-материално и полезно), а ако си хване любовница – е тук му е бедна фантазията, ако го хванат : ))))

И се получава леко патова ситуация – жената хем не го иска, хем не го пуска?! Защото – както разбрах – на жената й липсвало сексуално желание (в конкретните случаи) и всъщност сексът се случва, само ако и жената има „ищях”. От къде идва този момент на насищане? „Този месец – веднъж, другият – по-рядко.” Рутината ли срутва всичко – всяка вечер със същия мъж, всяка сутрин пак същото. Но се замислих и че вероятно на мъжете не им е лесно да живеят все с една и съща рошава вкъщи жена, която става лъскава само за пред хората. Ама и на жените не им е лесно да съжителстват с някой, който постоянно мърмори, че е по-силната част от човечеството…

Сетих се, че някъде четох, че когато една двойка изчерпа темите си на разговор, се женят. О, колко тъжно!

Моята представа за брака е съвсем друга, но аз май падам от Луната. Сетих се за последните две сватби, на които бях. В единия случай се женеха, защото тя беше бременна. Класика в жанра, няма да коментирам. Друг е въпроса дали едно бъдещо и в последствие – реално дете е в състояние да задържи двойката „во веки веков, дорде смъртта ги раздели”.

Във втория случай тя беше приела да се омъжи, защото той й предлагаше вече за трети път и тя се притесняваше, че ако и сега му откаже, той ще си тръгне уморен. А той всъщност й предлагаше, защото тя му изневеряваше постоянно и смяташе, че по този начин ще я „върже” и „закове” като някаква пеперуда да не лети. Да, ама не. Наблюденията ми над втората двойка през последните месеци, т.е. след брака, не показва никаква промяна. Тя си лети, а той си виси у тях и я чака да се прибере.

Всъщност на никой не му е лесно да живее с някой повече от себе си. Излиза, че всеки търси тръпката на новото постоянно, т.е. сме най-немоногамните същества. Или просто моногамността или верността към един партньор е въпрос на повече от сексуално желание?

И в крайна сметка, толкова ли е важно да правиш секс с жена си всеки ден?

Виж я колко е умна все пак и как се труди неуморно за благото на дома : ))))

И в резюме – вероятно както за много други неща, всеки се спасява по някакъв индивидуален начин, кой сам, кой с някой друг. А къде е светостта на любовта тогава? „Любов ли? Това какво е, ние сме женени все пак. Женени с деца при това.“

P.S. Да се има предвид, че не твърдя, че горното е валидно за всички семейни двойки. Познавам и такива, които изглежда се обичат, но не са ми толкова близки, че да си обсъждаме и сексуалния им живот.

Вашият коментар

