Начало » Животът от нещата » Как чалгата изяде главата на хубавата музика?

Как чалгата изяде главата на хубавата музика?

Day by day

януари 2007
П В С Ч П С Н
« Дек   Февр »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Винаги съм си мислела, че компанията, с която празнувах снощи един имен ден е светая светих на хубавата музика, на хубавия стар рок, на уейва и чат пат на някое поп парче. Но основно на рока… Да, но не би!

Още снощи бях достатъчно потресена, но не намерих сили да се изкажа веднага. Сега май малко ми е минал потреса, но все пак ще си кажа.

В компанията имаше три нови за мен елемента, просто три от момчетата се бяха обзавели с нови гаджета. Хубаво е, един мъж не трябва да бъде сам, момичетата бяха симпатични и приказливи, бяха малко странно облечени за моя вкус, но все пак бяха по така модерния стил напоследък на впити дънки до коляното и високи ботуши. Нямам нищо против този стил, стига да ти стои добре (дори и аз се нося така чат-пат). Но ако корема ти виси над дънките е хубаво да се въздържаш от него все пак.

Но не е това проблема. Ние винаги много сме танцували на тези купони. И като мина час-два забелязах, че никой не мърда от масата, пък аз сама някак да отварям танцувалната част не ми се щеше и подхвърлих идеята, че е време да се раздвижим.

Ех, че потрес, когато пуснаха нещо, което приличаше на диско-,рап-чалга!!! И тези ми ти девойки като скочиха и като разкършиха едни тела (даже и кореми). Ама ужас, онемях! Ъх, има неща, които мога да изтърпя в това музикално направление, но определено не са много и ако продължават повече от 20 минути, просто не ги издържам.

Със сигурност отбелязах, че за да хвърляш гюбеци, физиката на задните ти части трябва да отговаря на едно условие. Кльощавите задници са аут. Значи задните ти части трябва да са малко по-големи от класическото манекенско кльощаво, да са леко меки, за да могат да се тресат, а най-важното е да има пет-шест пияни мъже, които да оценят напъна ти : ))))

Но най-лошото всъщност беше, че другарчетата, с които сме ходили по паметни концерти още назад във времето на Металика (това ни беше първия заедно, още в далечната 99 мисля) и след това на много други, с които съм пътувала за едната идея да се изкефим на здравата жица, които съм виждала как изпадат в екстаз от хард-саунда… Ами те също хвърляха едни кючеци и кършеха каквото имат там. Ама е много смешно да гледаш как мъж танцува такова нещо : ))) особено като явно няма качествена школовка!

Успях аз някак да иззема функциите на ди джея след като премина прага на търпимостта ми и народа взе да се настройва на по-приятна за мен музикална вълна. Девойките поуморени от кръшните танци седнаха да почиват. Защото явно това да кършиш снага в чалга ритми си е бая уморително.

Обаче! Пуснахме Депеш по едно време и една от девойките стана да танцува. Учудих се казано честно, защото чалга-поп поколението рядко разбира от тази музика. Тя просто не е им е в кръвта. Както и тяхната чалга на мен не ми е в кръвта. Но всъщност почудата ми секна на третия ритъм. Защото девойката разкърши снага в чалга движение (ханш напред, гъз настрани) на Personal Jesus !!!!

Господи (извинявай, че те намесвам) това е прекалено! Най-трагичното беше, че на никой не му направи впечатление (освен на мен). Не може така да се опорочава музиката, НЕ МОЖЕ! Ако Дейв и Мартин я бяха видели, сигурно щяха да сменят стила си на пеене… И не само това, представете си и Моторхед в чалга изпълнение, представете си Куин в чалга изпълнение … Всичко явно може да се изтанцува като чалга, просто чалгата изяде главата на хубавата музика!

И тъй като никога не съм могла да се боря с чалга настроенията, просто ще сменям тайфата … Все пак не ми се разправя с вятърни мелници.

Аз си оставам тук:

Вашият коментар

