Начало » Животът от нещата » Чакрата на любовта

Чакрата на любовта

Day by day

февруари 2007
M T W T F S S
« Ян   Март »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Признавам си, не съм наясно точно какво е чакра. Представям си, че е някаква виртуална точка в пространството на тялото, в която се съсредоточава някаква енергия. Всъщност какво точно е чакра изобщо не е важно.

Любовта. Също никой не знае точно какво е. Колкото хора попитате, всеки ще даде различно описание и определение. Любовта е емоцията, която е подложена на най-много опити да бъде описана, нарисувана, облечена в стихове, анализирана и разчленена на съставките си. Ако имаше рецепта за любов, това щеше да е най-продавания продукт. Но няма.

Любовта се ражда от въздуха. Просто се случва да срещнеш една душа и усещаш, че това е тя. Любовта, казват, минава през очите на жената или през стомаха на мъжа. Няма такова нещо. Любовта минава през главата и влиза в сърцето. Или обратното минава през сърцето и влиза в главата. Любовта е онова нещо, което превзема всяка мозъчна клетка и всяка фибра от тялото ти. Любовта е онова нещо, което накара две сълзи да се отронят по лицето ми в прегръдката на любимия. Сълзи от щастие и още нещо…

Чакрата на любовта ли? Това съм аз. Всичко в мен. Изпълнено с обич до краен предел.

Понякога се питам защо ми се дава толкова обич. Отговор всъщност не търся. Знам, че любовта ми е дадена, за да направя един човек щастлив. И понякога успявам. Тогава съм истински щастлива. В най-топлата усмивка, в най-милата прегръдка, в най-нежните очи. Просто се разтварям в емоцията и в Него.

За любовта не е нужно да се говори многословно, любовта е в споделеното мълчание, изпълнено с нежност. Мълчанието, в което губиш думите нейде между „Обичам те” и „Обичам те”.


Вашият коментар

