Начало » Много или малко лични » Нападната и ограбена, май и пребита

Нападната и ограбена, май и пребита

Day by day

февруари 2007
M T W T F S S
« Ян   Март »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Поне така се чувствам от вчера.

Всичко ме боли. Всяка костица и мускулче по тялото. Дори не подозирах, че на някой места имам мускули. Но явно имам, защото ме болят. Движа се като робокоп. Така сковано ми е всичко. А главата, как ме боли само! Няма такава глава. С удоволствие я сменям за няколко дни. Или поне докато спре да боли.

Не я искам таз мойта глава в момента и заради друго. Постоянно се отнася нейде в дебрите на полусъня. Сякаш мислите ми плуват в пространството на нищото. А това нищо – уверявам ви – е много горещо. Направо жегата те залива от всички страни. А после ти става зверски студено. Започваш да се тресеш от мраз и да търсиш в тъмното още дрехи, още завивки, мислиш си, че някой е изключил завинаги отоплението, но не е. Просто е студ и мраз. Почти без надежда.

После заспиваш. Сънуваш това горещото. Или студеното. В един момент идва водата. Като порой. Спя и си мисля, че сигурно съм се удавила. Толкова е мокро всичко около мен.

Няма ми я усмивката. Ограбиха ми я. Няма ми я жизнерадостта. Няма ги отривистите движения. Няма ми го желанието да скоча и да тръгна да крача напред-назад по другари или магазини. Нямам желание и кафе да пия. За цигара да не говорим. Нямам апетит. Вчера и желание да драсна пет реда нямах. Всичко ми ограбиха…

Просто ме нападна грипа. Или някаква коварна настинка, която се прави на грип. Лапам тука едни илачи и си мисля, че при следващото събуждане трябва да съм по-добре. А все не ставам. Отивам да си легна пак.


Вашият коментар

