Начало » Животът от нещата » Tempus Fugit… аз – не

Tempus Fugit… аз – не

Day by day

април 2007
M T W T F S S
« Март   Май »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Що е то?

„Птица не е, но лети. Не можеш в клетка да го сложиш. И през най-изкусната решетка ще се провре и ще отлети.“

Можем да го отмерваме, но не можем да контролираме. Можем да го опишем с много думи, но всъщност никой не го е виждал.

Оплакваме се, че не стига и минава бързо или се точи бавно, със скоростта на охлюв. Опитваме се да се върнем назад в него, но потъваме само в спомени. Опитваме се да прозрем в бъдещата му форма, но се заблуждаваме, че успяваме.

Мислим си, че сме предвидили всичко в него, но всъщност винаги ни изненадва.

Понякога искам да мога да вадя резерви от него от джоба си. Понякога искам да мога да го убивам. Понякога ми тече между пръстите. Понякога препуска край мен и ме оставя учудена и изумена.

Неговата съвкупност прави вечността, в която – казват – човека бил прашинка.

Казват ми и че било пари (но никой не може да каже колко). Казват ми да го ценя и пестя. А аз го пилея… и не знам къде да го спестя.

Имало машина за него… обаче само във филмите и фантазиите.

Било лекувало. Но всъщност май винаги продължава да лети. Не трябва да го губя, поне от погледа си.

А то дали ме гледа? А аз дали стоя на място? А аз мога ли да летя?

Tempus Fugit – на един мъртъв език. Но то не умира и не изчезва… Всичко останало – да.


Вашият коментар

