Начало » Животът от нещата » Когато ми бягат по тъча

Когато ми бягат по тъча

Day by day

април 2007
M T W T F S S
« Март   Май »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Винаги се стремя да се разбирам с хората, независимо дали в крайна сметка успявам.

Ако въпросният човек е приятел, с когото съм делила много добри и лоши моменти, влагам цялата си енергия за постигане на разбирателство. Не знам защо обаче понякога хората се затварят в себе си и не се обръщат към приятелите, които биха им помогнали.

Ти настояваш да влезеш в крепостта, той не те пуска. Хем е там до теб, хем го няма. Класическа ситуация на леко забягване по тъч линията. А ти – ако искаш гони.

Рядко ми се случва подобно нещо. Сега обаче двама души ми бягат едновременно.

Първият – изпаднал в неизвестно от какво породена депресия. От типа, които през годините съм изслушвала много пъти и съм разрешавала успешно. Просто стои затворен в черупката и отказва да говори. Не само с мен. По принцип. Стоя на вратата и чукам, опитвам се да вляза. Но не ме пускат. Усещам го как се отдалечава, много при това. Искам да вляза при него, защото – знам – един ден сам ще се справи с мъката си. Но не знам дали тогава няма да е прекалено късно да вляза и да се почувствам отново като у дома.

Вторият – пак затворен и далеч. Знам, че му е трудно. Протягам му непрекъснато ръка, за да излезе от дупката. Обаче не ме искат. Защото… аз съм го вкарала там. Лоша съм, то е ясно. Но колко време отнема да ми простят? Аз отдавна съм простила – и на себе си включително. Признала съм грешката си. Просто искам да градя приятелство. Но стоя като пред крепостна стена и се опитвам да я пробия едва ли не с глава…

А те продължават да си бягат по тъча. Хем участват в играта, хем са на границата да излязат от терена.

А аз стоя като глупав халф в средата на терена и се чудя кой ми скри топката…

Вашият коментар

