Начало » Животът от нещата » Зона на комфорт

Зона на комфорт

Day by day

април 2007
П В С Ч П С Н
« Март   Май »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Единственият начин да постигнеш вътрешен комфорт е да се обърнеш към будизма и да се научиш да се плъзгаш по житейските тревоги.

Майтапя се. :-Р

Не че имам против будизма, но ми е някак далеч съзерцателността и вглъбяването. Някой може и този път да избере.

Аз избирам друг. Единственият начин за постигане на вътрешен комфорт е …???? Не знам кой точно всъщност.

Знам какво ме дразни. Понякога откривам, че са прекалено много неща. И за постигането на зоната на комфорт, трябва да изчезнат. Или да им поставя балансиращи ги положителни елементи.

Понякога дори знам точно какво искам. Проблемът е, че когато го получа, не съм убедена, че искам да го задържа. От друга страна, ако не го получа точно когато го искам, с времето може да загубя интерес.

Снощи в следствие на няколко реплики си зададох въпроса дали съм израснала последните месеци. Дали пък не съм намерила отговор на въпрос, който всъщност не съм задавала. То и отговорът още не е изкристализирал. Защото не знам какъв е бил въпроса. Обаче знам нещо, което преди не знаех.

Втората версия е, че просто съм паднала в леко минорно настроение. Дори си помислих, че „сладък лимон” в момента не е съвсем вярно. Нещо му нагарча на Sweetie-то. Anyway, повечето не знаете коя е Sweetie-то и няма да я показвам сега.

Третата версия е, че просто трябва да хвана гората.

Ако някой нещо не е разбрал, мога да го успокоя, че не е трябвало да го разбира.

Вашият коментар

