Начало » Животът от нещата » „Паркинги и гаражи” вече няма да вдигат коли

„Паркинги и гаражи” вече няма да вдигат коли

Day by day

юни 2007
M T W T F S S
« Май   Юли »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Идвам днес на работа и на тротоара пред офиса заварвам едно червено Рено, което самодоволно паркира точно на 5 см от входната врата на кооперацията, в която ни е офиса. Направих забележка на дамата вътре, която от своя страна ми се тросна, че за 10 лв глоба нямало да си къса нервите и просто отпраши. А на мен ми се наложи – 1. Да си пренеса колелото на ръце през нейната кола и 2 – да се изцапам съвсем цялата, за да успея да вляза вътре.

С бойна стъпка влязох в офиса твърдо решена да викна „Паркинги и гаражи” да й лепнат една глоба, нищо че не й пука за десетте лева. Като й лепят всеки ден по една, ще й излезе златен паркинга, дето си го е харесала пред офиса ми, съвсем на тротоара.

Набирам 144. От там мазен глас ми съобщава, че всички обаждания се записват с цел подобряване на обслужването и втори мазен глас ми рече, че всички оператори са заети. Това ми е любимият номер.

Търся в сайта на общината. Там има обявен телефон, който обаче се оказа, че е на Улично осветление. Машала. Като че ли са се наговорили всички да не стигна до верния номер. След няколко опита на 144 все пак получих един номер, от който ме изпратиха на втори, а от там на трети. Имам железни нерви, да знаете.

От последния номер обаче … изненада! Казаха ми, че нищо не могат да направят в момента, защото изпълняват заповедта на „кмето” и се грижат единствено за миенето на улиците. И какво сега – Паркинги и гаражи мият улиците, а вероятно Столична чистота трябва да дойде да слага фишове с глоби по колите.

P.S. Номерът на прегрешилият автомобил е С 0459 ХС, червено Рено Клио. Снимки утре, че си забравих кабелчето.

***

Ето и снимката:

Както виждате, за да минеш по тротоара, трябва да се залепиш за стената. А снощи като излизах с колелото от офиса, без да искам и поради ограничения в пространството, драснах леко боята.

Вашият коментар

