Начало » Ех тея Тя и Той » Игра на сърца

Игра на сърца

Day by day

юни 2007
M T W T F S S
« Май   Юли »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Някой тук ми бе написал, че сърцето е жилав мускул. Вярно е, съгласих се, най-малкото поради функциите му, които трябва да ни служат цял живот. Само че аз нямах предвид физическата издръжливост на мускула, а на това, което евентуално се крие в кухината му.

Вчера гледам поредния въпрос „защо разбиваме сърца?”, заедно с прилежен отговор. Всъщност понятие „разбивам сърца” няма. Днес аз обичам него, той обича мен; утре аз обичам него, той обича друга; след още един ден аз обичам друг, а той обича мен…

Играем си на влюбване и разлюбване. Ако някой страда по несподелената или отишла си любов, обикновено му минава, след някакво време. От любов всъщност никой не е умрял. Играта на сърца всъщност не е нищо повече от игра със самия себе си. Търсене и откриване не на другия, а на себе си. Ако нараняваш другия, нараняваш и себе си. И обратното. Така с времето се изгражда една прилична устойчивост. И продължаваме да си играем със сърца. Докато не усвоиш на прилично ниво правилата на играта, оставаш вечната жертва. А някой стават майстори в играта. Тук искам да отбележа, че човек трябва да се стреми към майсторство и съвършенство. Но не на всяка цена. Не трябва да се забравя, че играта на сърца включва и твоето собствено сърце. Номера е да успееш играейки си с чуждите, да запазиш своето сравнително цяло.

Винаги съм вярвала в теорията, че човек се влюбва истински точно три пъти в живота си. Вероятно обаче има грешка в превода на твърдението. Човек се влюбва повече пъти. Виж, може би обича само три пъти. За статистиката… обичала съм веднъж … и половина, да речем. Тъй че най-доброто в играта тепърва предстои.

Още съм малка да кажа кой е „The One”. Някой да иска да си играе?


Вашият коментар

