Начало » Животът от нещата » Изповед.. ли? – цитати с елементи на разсъждение

Изповед.. ли? – цитати с елементи на разсъждение

Day by day

юли 2007
M T W T F S S
« Юни   Авг »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Помните ли, едно време пишехме преразказ с елементи на разсъждение. Е, днес въвеждам нов вид съчинение: цитати с елементи на разсъждение. Ето и самият опит:


„Сега ще се опитам да ти напиша и да ти изплача мъката си, приятелю. Тихичко, само на теб и без да се чува много.”

Да, да. И това се публикува на място, което се посещава от хиляди хора на ден и където всеки може да го прочете. Иначе е предназначено само за автора и някакъв приятел. А всъщност цели да предизвика поток от съжаление съчувствие, защото автора се чувства виновен и търси подкрепата на чужди хора.

„Та така: през 2002 се събрах с майка й да живеем заедно и ТЯ дойде с нея. Беше мъничко 13 годишно хлапенце, слабичко като комарче. 1 октовмри бе.”

Е, добре, че поне тогава е осъзнавал, че е хлапенце. Но явно после нещо се променя.

„По това време с майка й изживявахме нещо – къде секс, къде привличане, къде интерес един към друг, или поне така на мен ми се е виждало. Много бързо се разочаровах и се отвратих от майка й. Имал съм физически контакт с нея само три месеца, но тя забременя и роди прекрасно детенце. Исках, след като вече физически не я понасях, да остана поне приятел с майка й. Не стана. Опитах и то най-искрено. Кълна се.Никога не съм харесвал злобните и злословещи хора.”

Имал нещо с майката. Какво ли имат хората, които живеят под един покрив, правят си дете и работят заедно. Отвратил се бил? Ми да си си тръгнал.

„Междувременно с НЕЯ имахме особени отношения – ТЯ ме бойкотираше, защото по някакъв начин Й бях отнел майката.”

Особени отношения. Тя те е мразела. А ти си й се подмазвал.

„И полека лека се започна. Ако ме питаш точно кога и точно как – не мога да ти отговоря.”


Пробил си блокадата. Направил си се на приятел. Купувал си й разни неща. Постоянно си се въртял около нея, само и само да свикне с присъствието ти.

„Това беше много дълъг процес на привързване и взаимно съзряване. Години. Открихме, че сме си интересни, че се привличаме и харесваме. Бавно.”

Колко изкривен трябва да си, за да кажеш, че между теб и едно хлапенце има привличане и харесване? И да се гордееш, че си го постигнал?

„Аз съм човек на 47 и съм вършал много. Повярвай ми, разбрах едно – това беше липсващата ми половинка за този живот.”

Половинката за този живот, когато си на 47, а тя на 13-15 е най-малкото незаконно. Освен това е неморално. Аз бих избягала далеч от тези чувства. И никога не бих го оставила да се реализират.

„Оттам нататък нещата се развиваха. Беше прекрасно. обичахме се, търсехме се, бяхме непрекъснато заедно.”

Ако някой каже „обичахме се, търсехме се, бяхме непрекъснато заедно” изобщо няма да си помисля, че е имал единствено платонични щения. А вие за какво си мислите?

„Направих от малкото сиво патенце прекрасен лебед – вложих цялата си любов и сърце. Тя стана прекрасна! Даже е малко да се каже прекрасна! Не си виждал такава радост за очите! Обичах всяка нейна клетчица…”

Да. Взел е едно неориентирано хлапенце, чакал го да стане жена. Купувал му парцалки. Моделирал го по свой вкус. Обичал го. Желал го. Разликата им в годините е само 30, но на никой не му пука от това. Казват,ч е любовта ще победи. Каква любов бе хора? Продължавам да твърдя, че това е най-малкото неморално. И обекта на обичта е сестра на другата му дъщеря и дъщеря на съпругата му. Сигурно все попадат в някаква роднинска връзка.
А вие сега идете да му поплачете в скута. И му кажете, че любовта ще победи. А когато се умори от тази любов, внимавайте да не потърси вашите деца.

Използваните цитати са от ТУК, линкът ми бе предоставен любезно от БББББ.

Благодаря за вниманието.

Вашият коментар

