Начало » Животът от нещата » Болката по липсата или как нищото боли

Болката по липсата или как нищото боли

Day by day

юли 2007
П В С Ч П С Н
« Юни   Авг »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Вчера ми извадиха едно „жъбче“, което много ме тормозеше напоследък. След като хвърлихме всички опити за неговото спасяване, а пък то от своя страна се съпротивляваше упорито да бъде спасено, накрая хванах пушката и го застрелях. :-Р

Майтапя се. Зъболекарят е жив. Аз също. Но не за това ми е думата.

Като ми питаха снощи как съм, отговарях, че ме боли зъбчето. Което беше вярно и не съвсем. Защото зъбче вече нямаше. Т.е. няма как да ме боли нещо, което го няма.

И ето го парадокса.

Някой си отива. Завинаги. Този, който остава, страда. А този, който си е тръгнал, не.

Значи празното пространство, т.е. нищото боли. Това ще да е някакъв много странен физически закон, който не подлежи на доказване, защото не можеш да докажеш, че в празното пространство има материя. А само материята може да изпитва болка. А пък нали не можело да има дисбаланс, т.е. всичко трябвало да е в хармония. Ако нищото го боли, то тогава нещото трябва да е много щастливо. Обаче като нищото и нещото са едновременно част от мен, защо не се чувствам добре? Защото няма как едновременно да ме боли и да не ме боли. Нищото го няма, а аз съм тук. Опитвам се да си внуша, че него го боли, а мен не. Обаче пулсирането от едната страна на главата упорито ми напомня, че аз, т.е. нещото страда, а нищото – вече е мъртво и вероятно изхвърлено нейде. И ако приемем за вярна теорията, че нищото може да боли и приложим простата дедуктивна логика – след като мен ме боли, значи вероятно нищото е останало някъде в мен. Не го искам това нищо. Мразя черни дупки без материя. Още повече, че не са напълно обяснени.

Оплетох се. Отивам да застрелям нищото.

Здрасти нещо.

Вашият коментар

