Начало » Животът от нещата » Благодаря за помощта

Благодаря за помощта

Day by day

юли 2008
M T W T F S S
« Юни   Авг »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Just running into my head

Sorted

Long time ago…

Авторско право

Creative Commons License
Произведението ползва условията на Криейтив Комънс договор.

Има дни…

…в които те блъска автомобил, който просто продължава по улицата, а ти лежиш в прахта и първата ти мисъл е учудването, че си жив. А втората колко много неща не са се случили, а искаш и трябва да се случат и заради тях трябва да се изправиш.

…в които не можеш дори да се усмихнеш от физическа болка, но потъваш в хриповете на сълзите и осъзнаваш, че болят физически повече от смеха.

…в които мислиш, че цялата медицина е безпомощна пред теб и срещаш само вдигнатите в учудване рамене.

…в които се влачиш на четири крака из дома си в опит да си сипеш чаша вода.

…в които сълзите просто се стичат сами, защото се чувстваш безсилен и смачкан.

В тези дни…

…се чувствам толкова малка, че мога да се събера в две шепи. Искам да попадна там, пръстчетата да се обвият нежно около мен и да ме скрият от целия свят. После леко да се разтворят, да се плъзнат по сълзите на бузите ми и да ги изтрият завинаги. А после да разтеглят закачливо истинска усмивка на устните ми.

…имам нужда просто от една прегръдка, за да продължа напред. Едно рамо, на което да се опра, за да продължа да се справям с целия хаос в мен и около мен. Една разумна дума, която да изкара лошите хапещи бръмбари от полудялото ми съзнание…

В тези дни благодаря на всички за помощта, защото ме учат да оцелявам сама.


има 1 коментар

  1. RMPG казва:

    Не се предавай!
    Всичко ще се нареди!
    Ето я и прегръдката! (hug) :))
    Пожелавам ти всичко най-хубаво!!

Вашият коментар

